سئو و بهینه سازی سایت | سلام وبمستر

 

وقتی نوبت به توسعه بودجه تبلیغاتی کسب و کار شما می رسد ، دشوار است که تصمیم بگیرید چه روندی جدید یک مد جدید است و ارزش پیگیری را دارد. بنابراین ، یک سوال اجتناب ناپذیر مطرح می شود: آیا شما همچنان به سرمایه گذاری قابل توجهی در روش های قدیمی تر ، راحت تر ، اما همچنین با سودآوری کمتر ادامه می دهید یا موج جدیدی از بازاریابی ورودی و استراتژی های دیجیتال را امتحان می کنید؟

 

خوب ، برای ما و  چگونه صفحه اول گوگل باشیم هزینه کنندگان بزرگی مانند Proctor & Gamble ، پاسخ روشن است. اما ما می فهمیم که شما ممکن است دلیل بهتری نسبت به بازگشت سرمایه داشته باشید. در مورد تغییر دهنده بازی نهایی کنجکاو هستید؟ بازاریابی ورودی علاوه بر تأمین هزینه متوسط ​​61 درصدی سرب ، این مزیت را نیز دارد که سرمایه گذاری مجدد در برند شما باشد - نه در خط تولید صنعت دیگر.

 

هزینه های سنتی بازاریابی

بازاریابی سنتی روشهای آزمایش شده و واقعی بازاریابی وقفه ای را پوشش می دهد. اطلاعات خود را به نام تجاری خود به مواردی که مشتریان از قبل به آن علاقه مند هستند وصل کنید - یعنی رادیو ، مجلات ، رومه ها و تبلیغات تلویزیونی. اما چه کسی واقعاً از سرمایه شما سود می برد؟ مصرف کننده مقاله یا کانال تلویزیونی مورد علاقه خود را قطع می کند. روش بازاریابی پول شما را بدست می آورد و شما امیدوار هستید که م worksثر باشد.

 

رادیو ، چاپ و تبلیغات تلویزیونی یک خیابان یک طرفه هستند

وقتی یک مکان تجاری 30 ثانیه ای برای پخش در هوا ایجاد می کنید ، خیابان قدیمی و یک طرفه ای را ادامه می دهید که مشتریان عادت دارند آن را تنظیم کنند. شما همچنین به ایستگاه رادیویی یا شرکت بابت این امتیاز پرداخت می کنید. تقریباً به همین ترتیب ، وقتی شما در تبلیغات رومه یا انتشار مجله سرمایه گذاری می کنید ، سرمایه گذاری شما واقعاً به رسانه چاپی تبدیل می شود. شما برای نمایش اطلاعات خود به رومه پرداخت می کنید و سرمایه گذاری شما فقط می تواند امیدوار باشد که در پایان به مشتری هدف خود برسید.

 

هزینه های بازاریابی ورودی

بازاریابی درونی کمتر باعث ایجاد مزاحمت در مشتری هدف شما می شود و بیشتر تبدیل شدن به چیز جالبی است که مشتری می خواهد در مورد آن بیشتر بیاموزد. پولی که شما به این نوع بازاریابی می دهید دامنه ، دامنه و تعامل برند شما را توسعه می دهد و باعث می شود شما به دلیل جالب و آموزنده بودن شناخته شده و شناخته شوید. و اگر پول مستقیم وارد مارک شما نمی شود؟ این مستقیماً به مشتری شما می رود.

 

طراحی وب سایت ، ایجاد محتوا و استراتژی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری در برند شما هستند

اولین قدم برای توسعه استراتژی بازاریابی ورودی ، ایجاد یک وب سایت روشن و هدفمند است. در این مرحله ، شما هزینه چهره شرکت خود را پرداخت می کنید - به معنای واقعی کلمه ، سرمایه گذاری در تجارت شما که تا زمانی که دوست دارید ادامه خواهد داشت. و وقتی محتوای قابل خواندن ، اشتراک گذاری و جالب تولید می کنید که برای مشتری شما مفید و جذاب باشد؟ شما مستقیماً در منبع درآمد خود سرمایه گذاری می کنید - مشتریان خود.

 

این مورد همچنین در مورد استراتژی شبکه های اجتماعی شرکت شما صدق می کند. هنگامی که شما در یک مدیر جامعه سرمایه گذاری می کنید ، سرمایه گذاری شما دقیقاً به شرکت شما برمی گردد ، به معنای واقعی کلمه ، ایجاد یک شخصیت و شخصیت آنلاین است که مشتریان جدیدی را به سمت برند شما جذب می کند و به مشتریان وفادار برای تعامل پاداش می دهد.

 

نتایج گویای خودشان است - اما سرمایه سئو چیست گذاری که می کنید نیز همینطور است. آیا ترجیح می دهید هزینه ایستگاه های رادیویی و رومه ها را افزایش دهید تا نتیجه اصلی آنها افزایش یابد؟ یا با ارائه اطلاعات جدید ، جالب و مفید به نمایندگی از شرکت خود ، به مشتریان خود کم و بیش پرداخت کنید؟ هیچ رقابتی وجود ندارد


درآمد اینترنتی

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سرمایه ,گذاری ,بازاریابی ,مشتریان ,هزینه ,مورد ,سرمایه گذاری ,بازاریابی ورودی ,واقعی کلمه ,معنای واقعی ,تبلیغات تلویزیونی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کنکور اصفهان - مشاوره و برنامه ریزی کنکور لپتاپ اپن باکس ، لپ تاپ open box ، خرید لپ تاپ open box ، خرید لپتاپ اپن باکس دکوراسیون منزلی زیباتر رنگ نانو,نانو سنگ نما EPSnews کد تخفیف تعمیرات برق و تاسیسات ساختمان نکات سلامت مادران اموزش سئو Kelly